Sunday, March 6, 2011

Welcome My Civic....

My Ride


JFG 8588...
model atas ni la jd tunggangan aku skarang..
sesape nak mark...boleh la bermula skrg..
coz keta ni aku amik standard badak je...
auto plk tu..minyak mcm air..
tp xde la selawar mcm kat atas ni..
so..sesape yg nak mark td tu..boleh la mark..
sbelom aku tukar LSD GEARBOX,dan lain2 seperti yg dirancang..
huahua..kerana time tu korang jngan nk berani2 mark
civic ek aku ni okie...kompom aku titik nnt.hehehe


asalnya..
keta ni la yg aku idam2 kan...
EG6 2 doors..
mmg terbaik kalo main track ni..
body rengan bleh tahan la..
tp..oleh kerana xde & susah nak cari skrg ni..
aku amik civic ek mcm kat atas td je la..
janji VTEC...xde la ssh nk jaga mcm turbo..
makin panas makin power VTEC ni..
huahuahuaha

5 comments:

  1. wow...congrats..ada orang tu nanges xdapat EK...haha...

    ReplyDelete
  2. kak Scha : haha..ni mmg keta yg die nak kan sangat tu..ckp ngn die xpe..nnt bleh guna je..hehehe

    S.U.H.A : a big smile 4 u..:D

    ReplyDelete
  3. dahsyatnya....lepas ni ramai la awek beratur ambil no.giliran...nak naik kereta

    ReplyDelete
  4. haha..bak kate Cina owner kreta ni....
    guna ek9 ni baru playboy..hahah

    ReplyDelete