Friday, September 10, 2010

Gelagat Raya 1st





Hah..ni lah bile hang jebat memohon maaf ngn hang panjang..
actually raya taon ni anak2 nenek aku beraya di rumah mak mertua dolu..
so..xde la bez sngat xtvt raya 1st ni..coz x ramai org...yg ade cume family aku n acik aku yg panjang ni je...coz die xde uma mak mertua..huhu
tiap taon die lone ranger je...sian...

ni plk abg aku yg sulong...hang jebat td la nih..
die penyeludup mercun tegar kat uma nenek..ehehe
ni antara stock mercun yg ade...sunyi rasenye kalo x berdentum ble raya..
so..tiap2 raya kene lah simpan stock...


ni plk kaum kerabat arwah datuk aku...
tiap2 taun mesti diorang dtg ramai2 ke umah nenek aku...
untuk mengadakan majlis marhaban..
tiap2 taon mmg ade wat mcm ni...
hee..meriah..



Muhammad Aniq Hazim yg tomey...
ni anak makcik aku (Zarith Sofia Sapie)
anak die ni adalah ahli baru dlm family ktorang..
so raya taun ni kene lah tambah ampau...ngee..



brader apex...pakcik aku nih..ayah nye azim td...huhu
mlm2 xde keje..ape lg..group2 lelaki men mecun lah...
stock pusher baju merah ats td..si jebat..hehe
meriah nye...tp..aku nak ngk mlm kedua...
mesti lg meriah..coz sume dah ade kat kg..hehe
mula lah bermaaf-maafan nnt..

No comments:

Post a Comment